Samstag, 10. September 2011

Oh... wie schnell ...

... war diese Karte fertig, aber manchmal ist ja weniger auch mehr. Ich gestehe, dass ich mich an diese Stempelfarben-grün nur selten rantraue - heute war mal so ein Tag dafür. Die Kombination mit rose passt gut, oder ?
Natürlich ist auch das ein Challenge-Kärtchen, und zwar für simply less is more !





Herzlichst...


Kommentare:

  1. Hi Carol
    I love the pink and green together. Personally Id have just had the one sentiment. Odd number of elements always works better than even. It's something to do with hoe our brain works!
    Good to see you
    Thank you, have a good week
    Mandi
    "Less is More"

    AntwortenLöschen
  2. That's a great butterfly stamp and acute card.
    Thanks so much for joining in yet another challenge!
    Chrissie
    "Less is More"

    AntwortenLöschen
  3. Lovely card, well done. You can view my card here .
    Maureen..........x

    AntwortenLöschen
  4. Lovely clean card, like the colours together. x

    AntwortenLöschen

Für jeden Kommentar meinen herzlichen Dank !!!